Често задавани въпроси

ВЪПРОС: 1. Кога мога да очаквам доставката?

Всички поръчки се доставят от 1 до 3 работни дни, считано от момента на завършване на поръчката. Ако не сте получили Вашата поръчка, свържете се с нас на телефон 0879 048 745, на имейл: office@outletpc.bg или чрез чата в нашия сайт.

ВЪПРОС: 2. Какви начини на плащане приемате?

В OutletPC.bg може да платите чрез наложен платеж, банков превод, директно плащане с карта, PayPal, ePay

ВЪПРОС: 3. Колко време е нужно, за да получа отговор на запитване?

Запитвания, направени чрез чат, получават своевременен отговор, времето за отговор на имейл е до един час.

ВЪПРОС: 4. С кой куриер работите?

С фирма Спиди АД. Доставката може да се осъществи до посочен от Вас адрес или до офис на куриера.

ВЪПРОС: 5. Мога ли да мина и на място да си избера желаната от мен техника?

Дейността ни е само онлайн. Липсата на изложбен магазин ни позволява да Ви предложим по-ниски и изгодни за Вас цени. За Ваша сигурност изпращаме техниката с безплатна доставка и възможност да я прегледате пред куриера. Имате и 14 дни да тествате поръчаната стока.

ВЪПРОС: 6. Защо не намирам никакви документи в кашона?

PC-expert.bg изпраща електронни документи на предоставен от Вас мейл. Към тях влиза и фактура (ако е заявена такава). Ако не ги получите, моля проверете спам папката. Много мейли, съдържащи прикачени файлове, понякога попадат там. 

ВЪПРОС: 7. Къде ми е касовият бон за плащане в брой?

Това е наложен платеж чрез пощенски паричен превод и предоставя възможност за издаване на фактура без касов бон.

Законово основание за услугата е Наредба № Н – 18 от 2006 г., чл.3 за „Регистриране и отчитане на направените продажби - (1) Всяко лице е длъжно да регистрира и отчита извършваните от него продажби на стоки или услуги в или от търговски обект чрез издаване на фискална касова бележка от фискално устройство (ФУ), освен когато плащането се извършва чрез кредитен превод, директен дебит или наличен паричен превод, извършен чрез доставчик на платежна услуга по смисъла на Закона за платежните услуги и платежните системи или чрез пощенски паричен превод, извършен чрез лицензиран пощенски оператор за извършване на пощенски парични преводи по смисъла на Закона за пощенските услуги.“

Съгласно текста в Наредбата, един от вариантите, който освобождава от задължението да се издава фискална касова бележка, е плащането към търговеца да се извършва чрез Пощенски паричен превод. Тази услуга трябва да бъде извършена от лицензиран пощенски оператор, какъвто е куриерът.

Самата услуга Наложен платеж чрез Пощенски паричен превод не налага допълнителни усилия от страна на търговеца или неговия клиент.

За направеното от клиента плащане, куриерът издава разписка за пощенски превод на стойността на дължимия наложен платеж. Тази разписка е законово признат документ, освобождаващ търговеца от задължението да издава касова бележка.

ВЪПРОС: 8. Какво да правя, ако продуктът, който получа, е повреден?

Ако откриете, че продуктът, който сте поръчали, е повреден, трябва да ни информирате възможно най-бързо или да попълните наличната формата тук:

Не се считат за повредени всички продукти, които не работят добре поради:

 - инцидент;

 - умишлено причинена щета;

неправилно следване на инструкциите;

небрежност от страна на купувача или трета страна;

употреба не по предназначението на продукта.

На първа инстанция продуктът ще бъде сервизиран. На втора инстанция ще бъде подменен с друг обновен продукт, а в случай че това не е възможно, ще бъде възстановена заплатената сума.

ВЪПРОС: 9. Какво означава реновирана техника?

Реновирана техника е тази, която е използвана от големи корпорации в рамките на 2-3 години, след това е заменена с нова и предадена за рециклиране. Минала е тестове и профилактика на критичните компоненти като при нужда те са заменени с функциониращи. 


СЕДМИЧНИ ПРОМОЦИИ - Виж всички

Безплатна доставка

За 1 ден при поръчка над 40 лева

Срок за връщане

до 14 дни от доставката

Гаранция

До 12 месеца

Купи на изплащане

Само за 20 минути